Porządek obrad
1.
Otwarcie obrad III Sesji Rady Gminy.
2.
Przyjęcie porządku posiedzenia.
3.
Przyjęcie protokołu z II Sesji Rady Gminy Dobrzyniewo Duże z dnia 24 maja 2024
4.
Sprawozdanie Wójta Gminy z okresu między sesjami.
5.
Debata nad raportem o stanie Gminy i przeprowadzenie głosowania nad udzieleniem Wójtowi Gminy wotum zaufania.
6.
Rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Dobrzyniewo Duże za 2023 rok i przeprowadzenie głosowania nad udzieleniem Wójtowi Gminy absolutorium z tego tytułu:
a)
przedstawienie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy za 2023 r.,
b)
zapoznanie się z opinią Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Białymstoku o sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2023 rok,
c)
przedstawienie opinii Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Dobrzyniewo Duże o wykonaniu budżetu Gminy za 2023 rok oraz wniosku w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Dobrzyniewo Duże za 2023 rok,
d)
podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2023 rok wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy za 2023 rok,
e)
podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Dobrzyniewo Duże absolutorium z tytułu wykonania budżetu Gminy Dobrzyniewo Duże za 2023 rok
7.
Rozpatrzenie i podjęcie uchwał w sprawach:
a)
zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dobrzyniewo Duże na lata 2024-2036
b)
zmiany budżetu Gminy Dobrzyniewo Duże na rok 2024,
c)
przyjęcia Programu "Korpus Wsparcia Seniorówna rok 2024"
d)
przyjęcia Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej oraz Ochrony Osób Doznających Przemocy Domowej na lata 2024-2030 w Gminie Dobrzyniewo Duże,
e)
nadania nazwy drodze wewnętrznej w miejscowości Gniła ,
f)
zmiany uchwały w sprawie przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże w 2024 rok.
g)
upoważnienia Wójta Gminy Dobrzyniewo Duże do zawarcia porozumienia z Powiatem Białostockim.
8.
Przyjmowanie interpelacji i zapytań radnych kierowanych do Wójta Gminy.
9.
Wolne wnioski i informacje.
10.
Zamknięcie obrad sesji.